6 kwi 2012

Yves Rocher recenzja zbiorcza zeli pod prysznic... Manadrynka, kokos, wanilia...

Witajcie!
Dzisiaj o żelach pod prysznic/do kąpieli marki Yves Rocher.



Żele w dużych plastikowych, przezroczystych butelkach... Można dokupić do nich pompki, ale jeśli się na to nie zdecydujemy, żel wydobywa się przez większe otwory;)
Mi to w sumie nie przeszkadza, jakoś nauczyłam się wylewać ich odpowiednią ilość bezpośrednio na gąbkę;)
Zacznę może od zapachu, który najbardziej mi odpowiada...

Kokosowy;)
Żel o egzotycznym zapachu kokosa. Pachnie pięknie, prawdziwie kokosowo, zapach ten utrzymuje się na ciele najdłużej z całej trójki;)

Kolejny to waniliowy;)
Zapach nieco cięższy, ale bardzo ciepły i przyjemny... Idealny na wieczór;)

Ostatni zapach, który najmniej mi podszedł to mandarynkowy.
Piszę najmniej nie dlatego, ze nie podoba mi się, ale ja chyba po prostu nie lubię nic co jest owocowe;)
Zapach tego żelu to prawdziwa mandarynka, ale czuję tutaj też tą białą skórkę z pomarańczy;) Zapach świeży i orzeźwiający;)

Recenzja trzech żeli za jednym razem , bo w sumie różnią się one jedynie zapachem...
Żaden z nich szczególnie skóry nie nawilża... Tak robią to, ale nie na długo... Najważniejsze, że jej nie wysuszają i nie podrażniają...
Wszystkie pienią się fajnie, ale bardziej jako żel pod prysznic...
Użyłam któregoś raz jako płynu do kąpieli i mi nie poszedł.. Zero piany, jedynie cudowny zapach i stwierdziłam, że jest mi ich szkoda do takiego użytkowania;)
Wszystkie pachną bardzo ładnie i przede wszystkim naturalnie...
Jak to Yves Rocher żele nie zawierają składników pochodzenia zwierzęcego...
Z pewnością będę je uzupełniała, bo podeszły nam wszystkim;)
Czy Wy się z nimi polubiłyście?
Pozdrawiam, Jolka

5 komentarzy:

  1. Waniliowy to jeden z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam wersję waniliową, którą bardzo polubiłam! Z chęcią sięgnę po kolejny zapach, bo naprawdę warto :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to jedne z moich ulubionych żeli

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również najbardziej lubie waniliowy.. Może ze względu na to iż mój TŻ bardzo przepada za tym zapachem ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Jednym z moich ulubionych zapachów też jest kokos ;)

    OdpowiedzUsuń